Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със стартера.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със стартера.

    Колеги, от известно време колата взе да ми дава ядове когато времето е много топло или когато колата е работила продължително време в градски условия.
    Проблема е следния - като изгася колата и след това стартера изобщо не иска да завърти.Като завъртя контактния ключ се чува едно съввем леко(почти не се чува) въртене.
    Колеги, на какво може да се дължи това - четките на стартера или нещо друго?
    sigpic
    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
    BMW E30
    BMW E36

  • #2
    Зачисти си и натегни клемите на акумулатора и си провери четките и втулките/при за грята кола,може да натяга стартера и да не може да завърти/ на стартера.

    Comment


    • #3
      Освен това,което ти каза колегата,може да имаш проблем в контактния ключ или по линията до шалтера.Проблема е рядко срещан,но е възможен.Проверява се по следния начин.Като ти направи проблема,взимаш един кабел и подаваш директен плюс от акумулатора на клемата на шалтера.Става въпрос за електромагнита,а не за някои от силовите.Ако завърти нормално значи е в инсталацията-лоша връзка.
      Ако пак е така,всичко което писах до сега е без всякакво значение.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Виж си и масата към двигателя. Имах същия проблем и след като зачистих добре масата, всичко заспа. Ако пак е стартера... имам един на разположение... може да се договорим.
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #5
          Свали го, разглоби го, почисти го, смажиго със СИЛИКОНОВА грес и дерзай.

          Comment


          • #6
            Мерси на всички колеги за отговорите. Занчи със сигурност не е лоша клема на акомулатора, защото са добре почистени и смазани, а и като има лоша връзка, като дам на контакт да завърти стартера гаснат лампите на таблото, а сега това не се случва. Първо ще пробвам с кабела директно от акомулатора и вече започвам да действам.
            sigpic
            Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
            BMW E30
            BMW E36

            Comment


            • #7
              Абе ... направо разглабяй

              Comment


              • #8
                Правилно се ориентираш.Щом не ти гаснат лампите са четки.В предвид шибаното място на стартера-ремонтирай го,колкото ти позволяват средствата.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Е имало и други ! Аз съм със същият проблем от седмица насам ! Забелязах ,че като врътна ключя стартера не завърта въобще но лампите дето светят на тъблото светват по слабо ,демек стига си ток до стартеро ама той запекъл ! Мойта диагноза е или четки или запекла втулка ! При всички положения трябва да се разглабя ! А как се сваля самооо незнам !
                  Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                    Е имало и други ! Аз съм със същият проблем от седмица насам ! Забелязах ,че като врътна ключя стартера не завърта въобще но лампите дето светят на тъблото светват по слабо ,демек стига си ток до стартеро ама той запекъл ! Мойта диагноза е или четки или запекла втулка ! При всички положения трябва да се разглабя ! А как се сваля самооо незнам !
                    С мерак. На два болта, но трябва да махнеш горе въздуховодите

                    Comment


                    • #11
                      Аз пък най-често съм намирал като проблем (при описаните по-горе симптоми) нагоряла клема на буксата до акумулатора за инсталацията към предния кош. Кабелът до шалтера е дел, черен на цвят. Проследи го и е почти гарантирано, че в буксата е нагорял. Ако сеи решил да го възстановиш - внимавай с перата, трудно излизат. Аз ги надя с метален пълнител от химикалка.
                      Почистване, запояване на кабела към обувката и газ.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #12
                        И аз съм имал такъв проблем и при мен беше шалтера.Вземи една тъба или нещо подобно.Накарай някой да завърти все едно пали и да задържи ,а ти през това време потропвай върху шалтера.Ако завърти значи е от там ,но за смяна само на него е нецелесъобразно и малко кофти.Аз го смених де ама не си струваше труда.Просто имах резервен който беше умрял от друга болест.

                        Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                        Comment


                        • #13
                          Много добре сте го описали и двете клеми действително създават проблеми,но е добре,след като така или иначе сте се захванали със стартера,да сложите и едно реле.Идеята,както винаги е да не минава голям ток през ключа и всички клеми по връзката.Напрежение се взима директно от акумулатора,през бушон 30А.Системата работи много добре.Единствения и недостатък е,че трябва да се търси подходящо място за бушона и релето.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Значи преди да си свалиш стартера , пробвай ощи едно нещо,провери си ремъка за зареждането на динамото да не преплъзва,изтегли си още една маса от мотора към акумолатора ,защотото аз дадох пари за ремонт и проблема остана , и като се тегли нова маса сичко беше точно Ако си от София може да се видим да го погледнеш как е и да го направим и на твойта иначе частите са поносими ,но ако нямаш нужда не го прови , шалтер ти е 19,50 с четките са по 3 но пробвай с масата първо
                            Last edited by zilala; d.m.y г., 07:45.

                            Comment

                            Working...
                            X